pondělí 15. září 2014

UF

Zase doma...
Já vím, já vím - zapřísáhla jsem se, že už nikam nepojedu (tohle léto)! Ale zaprvé, už je skoro podzim a tomuhle se zkrátka nedalo odolat: BLOG SESSION!!!
Taková pocta, taková výzva, tak milé ženy - tam musím být. Domluvila jsem přespání u známých v Bráníku, zmotivovala celou family a připravovala jsem se už od čtvrtka. Vařila rajskou, ladila outfit, kupovala dárečky.....Jako malá! Rajská sice bodla, ale outfit a dárky byly propadák. Úplně neplánovaně bylo totiž děsný vedro, Šušu byla celou dobu připláclá na mé nažehlené halence a než jsme se doplazili na sraz (přes akci Bráník sobě a Design market), byla jsem zvalchovaná, pobryndaná a upocená. Makronky, které jsem pro pořadatelské DUO Myyna a Rosa koupila, byly sice krásné, ale jen když jsem je kupovala - později se z nich stala (jak jsme zmateně rvali pod kočár všechny ty přebytečný svršky) poměrně nevzhledná strouhanka, která ale prý báječně chutnala (díky za shovívavost.-)). Vůbec nechápu, proč jsem tak neskladnej a nepraktickej dárek vymyslela!!! Z celým tím svým ansámblem jsem samozřejmě dorazila pozdě. Tak pozdě, že už zas skoro byl čas jít. Stihla jsem tak akorát všem potřást rukou, zalaškovat s číšníkem, nakrmit Šušu, zhltnout Kofolu, prohodit pár slov, zjistit kdo je kdo.... mám to celé v mlze. Ale jsem ráda, že mé oblíbené blogy získali jíný rozměr. Díky za tu možnost - bylo to milé a zároveň děsně zvláštní setkání. Skrz obrazovku se vidíme skoro každý den, vypravujeme děti do škol a školek, chválíme si kalhoty, fandíme si, podporujeme se, chrochtáme si, přitakáváme si, inspirujeme se a vlastně se vůbec neznáme...
Po cestě zpět do Bráníku jsem jedním okem zkoukla fotky "Letenští" od Tomáše Třeštíka, zamávala druhé části Dyzajn marketu na Střeleckém ostrově a těšila se do postele.
Druhý den začal opět brzy (v 6hod!). Režim je dobrá věc, ale nic se nesmí přehánět a ta naše děvčata ho (bohužel) prostě hodlají dodržovat vždy a všude. Hlavně Šušu, to je konzerva - bych brečela!
V plánu byl orloj, Metro, HaM a Ikea. Velké sousto, že? Teď už to vím:-). Ale dali jsme to, jo!!! Jsme dobrý!!!
A mé pocity? V metru to děsně fouká, Orloj ňák zkrátili, Ikeu zvětšili, v HaM zdražili a nakojit se dá i za jízdy s přivázaným dítětem v sedačce a jedničkama - nevěříte? Vaše chyba - asi už nezopakuju, zaskočila mi z toho záda!


PS: Když budete chtít poobědvat v Ikea, vyberte si jíný den. Neděle opravdu není příliš vhodná (já vím, já vím - vy jste to holky říkaly). A když budete objednávat masové kuličky, poručte si jejich počet - já nic neřekla, přistálo mi jich na talíři dvacet a já je do sebe všechny nahulákala - ještě ted je mi špatně!

PS 2: Velké dík patří rodině Dvořákových za jejich vřelé přijetí celé naší trochu šílené rodiny a hlavně Míše, která s stala naší víkendovou průvodkyní - D Í K Y ♥ .


PS 3: Zítra v obrazech:-)..

6 komentářů:

  1. Jsi neuvěřitelně organizačně zdatná a vtipná a krásná a já se omlouvám hluboce, že jsem myslela, že Šušu je kluk, příště už to neudělám, neb jsi od soboty moje oblíbená blogerka a už se budu orientovat. Slibuju! Díky! Dobrou noc :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem potěšena - jsem ráda tvou oblíbenou:-). Ale jinak jsem zmatená??? Já nepůsobila zadumaně, klidně, éterickým až intelektuální dojmem? Kruciš, někde se stala chyba... A s tou Šušu si nedělej hlavu, já vím, že jí tím chlapeckým image zadělávám na problémy, ale na růžovou je času vždycky dost. Hezký den ty má oblíbená.........

      Vymazat
  2. Vtipné a ze života.... můj mladší je o pár měsíců starší než Šušu a mám to v živé paměti, takže obdivuju, žes takto dala celý víkend a že Ti vydržel úsměv na tváři. A je fakt, že si byla dost v pohybu, tak jsem si ani nějak nevšimla zvalchovaného oblečení, ale vlastně ani, cos měla na sobě.... teda kromě Šušu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi tááák milá!!! Úsměv mi ztuhl až v neděli v Ikea - když jsem nesehnala ten koberec. Asi se do něj nakonec pustim a budu psát S.O.S - neva?.......

      Vymazat
    2. Neva.... mně se o tom tvém koberci už i zdá.... a vůbec - my taky nemáme v obýváku kobereček.....

      Vymazat
    3. Táááák, přesně tak jsem si to představovala! Zmotivuju někoho šikovnějšího - ať vytvoří prototyp a já ho pak obšlehnu.Díky, díky:-)....

      Vymazat