úterý 4. listopadu 2014

KLUK

Šušu má kluka!
Seznamte se... Na můj vkus trochu namydlenej, ale fešák.
Jak to tak bývá, hraček má hafo, ale nejvíc si vyhraje s naprosto nevhodnýma hračkama své starší sestry a s věcmi běžné spotřeby: nerezovou lžičkou, školním sešitem, myší od počítače, ušátkem, víčkem od jeleního loje, boxem od papírových kapesníků, propiskou. 
A úplně nejvíc, ale fakt nejvíc -  jsou... Bohyňky klíče s čipem!!!

PS: Letos to s ní bude mít Ježíšek fakt lehký:-)...

A co Vaše děti???



Mýdlová opera :-)....





























Foto. Lucky



7 komentářů:

  1. Prosim, co to je usatko, pripadne usatek? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím - uchošťour, neboli vatová tyčka na cokoliv:-) - i na hraní!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Lucí, naše Bety od půl roka miluje všechny "labela" a tyčinky na rty.
    A nejen na hraní ..... jako batole jich tak tucet snědla:o)
    Já ač mi je už dost, nejsem ani majitelkou rtěnky:o) tak nevím, po kom to naše dítě je.
    Dnes má u postele vyskládaná tři labela:o))))
    Krásný den, MOnča

    OdpovědětVymazat
  4. Závislost na lojích chápu - mám jí. U postele mám taky tři a pak v kebelce, v kapse, na lince, v gauči....Ale jsou horší závislosti, že Betynku pozdravuju!

    OdpovědětVymazat
  5. Awesome post and photos!


    ps; I'm now following you on GFC and also on bloglovin, I hope you can follow me back - if you haven't yet. Thank you! xx


    Garcondaily.com - Men's Fashion and Lifestyle Blog.

    OdpovědětVymazat
  6. Labelofilií trpím taky, občas mám pocit, že do toho loje míchaj nějaký extra silný drogy :-)

    OdpovědětVymazat