pondělí 14. března 2016

BYLO, JE A BUDE...

Zpráva dne
přiletěli racci
Jupíííí, to už se nám blejská na teplejší časy!
Dan se nám v pořádku vrátil, zatímco vy jste si nad mými řádky pěkně poplakaly, on si je zase ani nepřečetl a už pět minut po příjezdu mě pěkně vytočil.
Vrazila jsem mu Šušu a odjela si s Bohyní zashopovat do Českých Budějovic. Moc jsme si to užily, rozhodně zařadíme častěji, pozvala mě na džusík a koupila si kabelku za 300Kč!!! Když má ten svátek:-).
Z Instagramu mi zmizely některý fotky, neovládá nám dálkový ovládání, teče nám rychlovarná konvice, ztratili jsme šroub z Pukyny, zlobí nás vchodový dveře, nejede kočár, mám zasekanej mobil....
Ještě stále ve mně doznívá setkání s Dasac, miluju tyhle oživlý internetový známosti, ona je snová. Jen doufám, že přístě se sejdem bez Šušu, s foťákem a se spoustou času.
Ach, ten čas.



























 Foto: https://cz.pinterest.com/pin/378232068685638446/


10 komentářů:

  1. ...takže to funguje všude uplně stejně:)

    OdpovědětVymazat
  2. počkéj tys neměla foťák a dášu si nevyfotila joo?

    OdpovědětVymazat
  3. Já ti dám snová!:)) Byla jsem pěkně nervózní:). Ale bylo to, jako bysme se znaly léta. Takový (skoro;) úplně příbuzenský setkání. Pro Písek mám slabost.. Tak příště s foťákem a spoustou času. A zase se Šušu;). (A už vim, po kom je Bohyně Bohyně!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně takovou jsme si tě předtsavovala! Sand to příště bude brzo:-)...

      Vymazat
  4. Krásné jihočeské setkání. Zastavte se někdy v Krumlově, Třeba se uvidíme. :-D

    OdpovědětVymazat