pondělí 7. března 2016

PECKY

Dnes vám to vylíčím v barvách...
Trošku změna v mém černobílém období:-).
Nečekejte žádný pecky, snad jen jednu. Děje se toho hodně, ovšem nic zásadního na samostatný posty. 
Tudíž ve zkratce:



Někdo má u brány lva, my máme u postele kočku.






Fotila jsem květinářství.





























To je ta pecka, to je totiž TA pecka.










































Ke koženým záplatám,










































kožení ptáčci - 100% recy.





























A na závěr jedna černobílá - je to silnější než já:).
Šušu volá tatínkovi, na týden nám odjel.


























Foto: Lucky


12 komentářů:

  1. Tak to je teda pecka, ta pecka! Jsem v očekávání (kožených záplat, pro pořádek) a s příští objednávkou si objednám i toho koženýho ptáčka, hodil by se mi na batoh :-)Jo a my nemáme ani kočku, ani lva, pač nemáme bránu, ale máme alergii na zvířecí srst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad Ti s objednávkou(a ptáčkem:-)) nedorazilo i trochu té zvížecí srsti, náš Vašek se vetře skoro všude:-O?!

      Vymazat
  2. Skvělé fotky Luci, jako vždy. Šušu je sladká! Taky vám kočka u postele vrní místo budíku? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, děkuju. Spolehlivej budíček,ale nejde zamáčknout:(.

      Vymazat
  3. Luci, ta pecka!!!! Jsi kouzelnice. Asi máte v Písku nějaké dobré klíma, či co? :-) Mně nevyroste nikdy nic.A ta tvá mikina se záplatama. Áááááááááách:-) Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To Dan, strčil ho před dílnou do kompostu a pak už mi přivezl skoro stromek:-))).

      Vymazat
  4. Tak pekne som sa začala ,,odvíjať,, k M, ale jarná únava ma ,,navíja,, späť k ....
    proste ,,záplaty,, a ,,modrava,, sa odsúvajú...
    Mám rada tvoje momentky čiernobiele,farebné, ale hlavne z bývania :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarní únava je prevít, to já znám!!! První paprsky ji rozpustí...

      Vymazat