pátek 1. dubna 2016

TWILIGHT

Předem hlásim, že se jedná o reklamní příspěvek - slíbila jsem vám to:)!
Poslední dobou se mi v mailu sešlo pár nabídek o spolupráci. Některé zvažuju, jiné jsem zavrhla, na některé ještě ani neodpověděla, ale tuhle jsem tak nějak nemohla vyhnat z hlavy.
Psala mi Veronika, že pracuje pro internetový obchod www.uni-svítidla.cz, všichni v kanclu rádi čtou můj blog (to se většinou tak píše:)) a chtějí abych se zmínila o jejich e-shopu - asi si všimli, že nám doma i po deseti letech od nastěhování visí ze stropu místo lustrů žárovky a rozhodně né takové ty designové, prostě normální watovky v objímce, na které jsou ještě bílé šmouhy od malování. Koupě osvětlení měla bejt tou poslední  třešinkou na dortu, ale po stěhování už nebyla nálada ani peníze, pak přišly děti... A najednou zjistíte, že vám ty dráty ze zdi čouhaj už dobrejch deset let. Jo, mám s lustry trošku problém (podobně to mám i s koberecema). Já si totiž ještě ke všemu nemůžu vybrat, a když už si vyberu, stojí majlant, a když už si ho třeba i koupim, zjistim, že mi vlastně vůbec nevyhovuje - jsem fakt děsnej zákazník:)
Tenhle eshop www.uni-svitidla.cz vám ten výběr teda rozhodně moc neusnadní, maj tam toho totiž mraky, řekla bych, že až přehršle, ale díky celkem přehledné grafice se po chvilce slušně zorientujete. Už to "uni" v názvu mluví za vše - široká nabídka, pro široké spektrum lidí:).
Prostě musíte trošku tušit, co chcete. Jinak docela zabřednete a riskujete, že se ztratíte v internetových vodách a utopíte v lustrech. Komu se nechce ztrácet čas a má podobný vkus, může zkouknout můj top výběr. Ujela jsem na dětských svítidlech, užasla nad kouřovým lustrem, zasnila se nad elegantní lampou, propadla industriální svítilně, vzhlídla ve stropním svítidle stylu bronzové koule a vybrala pracovní lampičku
Když jsem "procedila" to všechno kolem - nakonec bych asi fakt i našla, co jsem už několik let hledala. Třeba i vy tam najdete to své - nic proti žárovkám:). Každopádně se tam určitě podívejte a případně využijte 10% slevu na nákup jakéhokoliv zboží, kterou jsem pro vás dostala. 


Slevový kód na první nákup je: D91ng1x0x7


PS: Veronika slíbila, že i když její nabídku na zrecenzování jejich eshopu odmíntnu, budou dál náruživě číst můj blog. Sice jsem neodmítla, ale úplně tradiční recenze to asi taky neni, tak uvidíme??? Jdu si překontrolovat kolik  mám čtenářů:-).





















1. Nástěnné svítidlo AL 771c1 
2. Dětská lampička LED 43274/31/16 
3. Dětské stropní svítidlo 30841/31/16
4. Lustr/závěsné svítidlo 93972
5. Stojací lampa RE TER067 
6. Lustr/závěsné svítidlo R10517
7. Lustr/závěsné svítidlo LA 155650 
8. Nástěnné svítidlo LED 37009/53/LI
9. Pracovní lampička 94033 



Foto: www.uni-svitidla.cz


3 komentáře:

  1. S tema kabelama a bilyma zarovkama to mam doma - nekde - stejne. Jen mne nikdo spolupraci nenabizi:-D.
    Urco bych si vybrala - za me nej ta pracovni. Uzasnaaaaa. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Že jo:))). Ta je boží, ale zrovna ta mi žárovku u stropu nevyřeší!

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem měla docela problém s výběrem osvětlení k nám domů. Je toho tolik, že jsem nevěděla, které mám vybrat. V obchodě jsem si už vůbec nevybrala, tak jsme si s manželem jeden večer sedli k počítači a objednali jsme si najednou osvětlení do celé domu včetně lampiček a i venkovního osvětlení :-) .

    OdpovědětVymazat