neděle 5. března 2017

ABRAKADABRA

Holky spaly poprvé spolu u babičky.
No, původně tam měla spát jen Bohyně, ale jak už to s naší Šušu bývá, nenechala se odbýt a šupajdila taky.
Byla to sázka do loterie. Nejdřív jsme s Danem chtěli jít strašně moc pařit, a nakonec jsme si blaženě užívali ticha a prázdného bytu. Ani se nám nechtělo věřit, že jsme tu kdysi bývali úplně sami. Kolem desáté se mě kamarádka na fb ptala, co děláme, koukla jsem na Dana a ten celý brunátný s vyplazenym jazykem a kružítkem v ruce rýsoval pěticípou hvězdu, která byla nad moje závity, a nutně jsem ji potřebovala na dárek pro holky za přespání u babičky.
"Držíme pohotovost," odvětila jsem jí... 
Sice nevim, kdo by v případě výjezdu řídil, bo jsme u toho rýsování hvězdy trošičku popíjeli, ale babička naštěstí hrdinně odmítla telefonovat, i když Šušu to pojala jako mejdan a usnula naprosto šťastná až nad ránem.
Řeknu vám, byl to čarovný večer pro všechny:-).
Alibabko - díky!!!


 Lucky LIMIT shop



1 komentář: