neděle 19. března 2017

NOVOTY

Zaznamenala jsem jistou změnu, holky si spolu hrají a ne vždy to skončí pláčem.
Měli jsme v předsíni ducha. Už je fuč, uf, netušila jsem, že bufeťáctví je v tomhle ohledu tak nebezpečný.
Jestli chcete vědět, proč se u nás do noci svítí, čím se vlastně živím a jak to, že nechodím do normální práce a Šušu do školky, přijďte na sobotní písecký Fler Jarmark do kulturáku. Bude to asi jedna z mála příležitostí se potkat. Trhni si letos nebude a Mini jsem vzdala - naše domácnost neni zatim nastavená na tři dny mé nepřítomnosti.
Aspoň některá svá předsevzetí plnim - koupila jsem si diář, je přímo oslnivej!
Zvuky jsou už jarní.
Někdy stačí tak málo a je to moc...


























Photo: https://cz.pinterest.com/pin/378232068691555039/


5 komentářů:

  1. Milá Lucko, vám stačí napsat pár vět a je v tom obsaženo vše. Ani nevíte kolikrát jste mi zvedla náladu, rozesmála, donutila k zamyšlení. Myslím že je na místě říci DĚKUJI.

    OdpovědětVymazat
  2. Zaznamenala jsem doma také změnu. Moje tři pubertální děti... se vlastně mají rády :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomalu do té fáze směřujeme, snad nezabloudíme:)

      Vymazat
  3. Já bych to chtěla vědět! Moje mladší dítko taky nechodí do školky, jsem s ní doma a někdy mi z toho už dost hrabe :), ale nedá se nic dělat. Na jarmark jsem se nemohla dostavit, neb je to dooost z ruky. Mám velmi ráda Váš blog, nechodím na něj pravidelně, ale jen z toho důvodu, abych pak měla více stránek ke čtení a pořádně si to užila. Mějte se moc pěkně!

    Silva

    OdpovědětVymazat